God jul ♥

Hej allihopa! och god jul på er <3 jag har typ ite bloggat på 100000 år men det var för att den hära veckan är jag hos pappa och jag hade ingen dator men det är jul idag och jag fik en jätte gullig en.bland annat fixk jag tyo pengar och lite andra grejor som en hollister jacka dyra tvålar en biljet till en model fotograf,bok,kläder skor och massa saker som jag är skit glad över <3 . i min familj går man till kyrkan varje jul.det är både bra och dåligt.typ förra året när vi va där då såg vi en kändis venne fan vad hon heter men hon är rolig sen i år såg jag typ tvillningarna från felix reklamen . nu tar jag det bara lite lugnt o så <3 hejdå <333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina Namn:
Stammis?

E-postadress: (en hemlis mellan dig och mig)

Har du en blogg? :

Vad vill du säga sötis?:

Trackback