Till bakx

Hej allihopa,
Nu är jag tillbax till bloggen.

Idag är de som sagt söndag. I fredags så gjorde Alice Julia Astrid Moa och jag överraskningfest åt Linna. Eller dom gjorde jag inte så mycket. Hur som helst..så gjorde vi tårta osv. Sen hade vi fest. Vi typ satte oss på taket / fönstret och skrek sånger så alla grannar vaknade. Sen lyssna vi på högt musik. Sen råkade jag låsa min mobil så jag var tvungen att noll ställa den. allt raderades men nu har jag laddad ner litte appar och sånt där. Sen dagen efter så såg vi på film. Sen gick jag hem men då ringde Anes och frågade om jag ville vara med han och Alice och kolla på film. Så vi hyrde 2 filmer och vi såg typ en och så så vi början på. Den andra för sen började vi stå och skrika på folk i fönstret och klockan var typ 12 på natten så vi var as trötta.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag skriver mer sen

Puss kram Sofia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina Namn:
Stammis?

E-postadress: (en hemlis mellan dig och mig)

Har du en blogg? :

Vad vill du säga sötis?:

Trackback