Lördags stressssss <3

Hei hei allihopa <3
Idag är det lördag som ni säkert redan vet och jag har typ först varit på min keyboard grejsermojs.....jag kom typ försent för jag skulle färga håret..:)sen stack jag till stan och där var det jätte tråkigt och då tänkte jag men jag åker hem, så gick till min cykel och gissa vad....??????det är typ värsta polis ordningsvakten som står där och så är det värsta lappen på packet hållaren Asså jag trodde jag skulle bajsa på mig jag fattade inte va jag gjort. Men lappen var bara reklam och vakten stod bara där.

Sen skulle jag åka hem och då så är det värsta protest tåget så all trafik stanna för en liten stund..men jag tog mig hem till slut. nu har jag varit hos mamma och hämntat grejer och har ingen aning om vart mon familj är....dom bara gick nån stans.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina Namn:
Stammis?

E-postadress: (en hemlis mellan dig och mig)

Har du en blogg? :

Vad vill du säga sötis?:

Trackback