Chill ♥

Hej allhopa!Ligger i soffan och kollar på tv,försöker njuta av dom sista dagarna
av lovet.På tisdag är det skola.jag både längtar och inte längtar.det jag hatar med
skolan är att man måste upp tidigt.Men annars är det helt okej.Man träffar kompisar
och vissa ämnen är rätt roliga.För dom som undrar vilka ämnen jag tycker är roliga
är det bland annat fysik(även fast det är väldigt svårt)kemi(även fast jag har väldigt
väldigt väldigt svårt för det)engelska(för att jag vill lära mig engelska för att ska till
california och då är det ganska kul och lätt)gympa(för att jag gillar att träna och sånt,
ja brukar träna mera på sommaren men inte på  vintern så längtar lite tills det blir var-
mare, för dså kan jag börja igen)elevens val (för att jag fick rymdteknik och det är bra
för att jag är väldigt intresserad av rymden.Sen älskar jag musik!!!det är nog roligaste av alla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina Namn:
Stammis?

E-postadress: (en hemlis mellan dig och mig)

Har du en blogg? :

Vad vill du säga sötis?:

Trackback