Shopping <3

Hej allihopa ♥ Idag så har jag varit i skolan och sånt.Emm.. igår så typ var jag ju hemma hos alice och anes va där och dom typ faerapeade mig dom skrev typ till alla killar massa saker...och  en av killarna var hugo forsberg,gåri 6m iaf då så typ gjorde som så att jag blev ihop och sen när jagsåg det kunde jag inte göra slut med han för det skulle vara taskgit ba nu är viihop ♥♥♥ och 15 minuter senare gör slut!!!!!!!!!!så jag tänkte men jag låter det va för jag vet att han inte gillar mig så han kmr göra slut.sen typ aa då gick jag till skolan idag och sista lektioen var matte och eftersom jag inte gillade han och jag typ visste att han inte gillade mig så skrev jag till han men asså du sa vill bara ha det hemligt för du skäms....elr nåt sånt kmr inte ihåg för jag e en som skickar sms hela tiden så kmr inte riktigt ihåg men typ sånt...så han ba ...men gör slut....och då omg vilken lättnad det blev det kändes som att liksom alla problem var lösta.så ee jag hemma nu och chillar!!! ska åka til lstan och shoppa snart så hejdå ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina Namn:
Stammis?

E-postadress: (en hemlis mellan dig och mig)

Har du en blogg? :

Vad vill du säga sötis?:

Trackback