inte skrivit på ett tag!

Hej allihopa! :) förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag,asså jag har liksom inte haft tid.jag är äntligen frisk och kan gå i skolan.låter tråkigt att gå i skolan men asså liksom varje dag jag vaknar ser jag liksom fram emot att liksom plocka fram bökerna och vara i närheten av människor som man gillar och litar på (kanske inte alla men ja ni fattar).visst ibland kan de vara jobbigt,liksom för mycket drama samtidigt som man ska lära sig nya saker men de är bara att bita ihop och forsätta tils allt har lugnat ner sig.livet är som en zebra,vit och svart.först händer något bra sen dåligt.den kan inte alltid vara dåligt elr bra,någon gång måste de ändras!men det låter så himmla barnsligt men jag är faktiskt ett stort Fann av idiol och ikväll äre final så det måste jag se.står mellan robin och amanda f.pseronligen tycker jag  att robin har varit bäst bland killar men amanda f är bättre än han på sitt sätt.de är svårt.för att kommer hon 2a som har hon ändå vunnit.för att om man kollar bak i idols ''historia'' så har de som kommit 2a bara gått mera bra för.jag tror det beror på att om man kmr 2a så blir de så att man blir mera,hur ska jag säga?typ man har varit så nära så att man har höjt sin vilja att vinna komma lång man ger inte upp då.medans 1an kanske åhh jag är så bra jag är först nu ska allt gå som flyttande vatten för mig utan att jag behöver göra nåt.men ska iaf blir intressant ikväll Hejdå// sofia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina Namn:
Stammis?

E-postadress: (en hemlis mellan dig och mig)

Har du en blogg? :

Vad vill du säga sötis?:

Trackback