R.I.P <3

Hej kära läsare.Det hära inlägget skulle jag vilja ägna (hitta inget bättre ord) åt en kille i min skola som dog den 1 mars(alla säger det vet inte säkert).Jag kände aldrig han, hade aldrig pratat med han elr så...men jag har sätt han många många gånger...elr en frågade han mig om jag kunde låna han 10 kr. Om man bara visste, visste att det skulle bli så skulle man ha gjort vad som helst. men man visste ju inte.Det gör ont att tänka på han.Det gör ont att tänka på hans familj.Det gör ont att mista nån.Även fast jag inte kände han alls..så..förändrade han min värld totalt.Jag fick en väldigt anolunda uppfattning  om livet. Jag är rädd...ni kanske undrar för vad men, jag har aldrig träffat nån person som har dött.det är totalt första gången.Men han lever kvar..för mig,och jag tror för alla...jag kmr minnas han levande, nu och föralltid. vila i frid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina Namn:
Stammis?

E-postadress: (en hemlis mellan dig och mig)

Har du en blogg? :

Vad vill du säga sötis?:

Trackback