Fick Tips!! ♥

Hej hej hej alla mina kära blogg läsare!!
Idag har det varit en jätte fin dag och jag har typ bara varit inne och känt mig förkylld. Asså jag är inte förfylld bara att jag har polenalergi och då blir man snuvig och sånt. Dom senaste dagarna har jag inte gjort så myckt. I söndags tränade jag. Ska träna imorgon med. Imorgon börjar skolan. Snälla vackra snygga bästa CAMILLA har bytt mig till annan bildgrupp och det gillar jag inte. För alla mina närmaste vänner var i hennes grupp. Jag känner mig väldigt kränkt att hon byter ut mig men inte nån annan. Oh jag glömde nästan....rubriken är ju * fick tips * hahah och jo jag kollade in en blogg som heter ebny.blogg.se jätte fin blogg. Btw så sa fanny att man kunde göra ett blogg schema och jag tyckte att det var jätte bra ide. för att jag vill blogga  varje dag men jag har så mycket att göra så att jag glömmer bloggen totalt. Men med ett schema kommer jag komma ihåg den!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina Namn:
Stammis?

E-postadress: (en hemlis mellan dig och mig)

Har du en blogg? :

Vad vill du säga sötis?:

Trackback